Femingra Membantu Menstabilkan Hormon Para Wanita

By Nurul Syahirah - Sunday, February 04, 2018

Femingra Membantu Menstabilkan Hormon Para Wanita | Dulu Nurul merupakan pengedar dan juga consultant bagi satu jenama produk kesihatan. Nurul tak nak sebut nama produk tersebut sebab sekarang Nurul bukan lagi consultant. Tapi selama Nurul jadi consultant produk tersebut, ramai yang cari Nurul dan menceritakan tentang masalah-masalah yang berkaitan dengan hormon wanita.

Tak kira lah sama ada yang sudah berkahwin ataupun belum. Antaranya adalah keputihan yang sangat teruk, hormon yang tak stabil dan paling popular adalah kesukaran untuk mendapatkan zuriat. Sebenarnya semua tu boleh dirawat dari dalaman. Sebab tanpa kita sedar, semuanya berkaitan dengan "hormon" which is ramai wanita yang tak ambil peduli sangat tentang ini.

Tapi bila dah menjadi semakin teruk, susah pula kita nak rawat. Jadi, lebih baik kita mencegah lebih awal ye. :)


Alahai ~ Props kita kali ni nak guna baymax kesayangan ni pula. Hahaha.

Femingra Membantu Menstabilkan Hormon Para Wanita

Jadi, bagi mengatasi masalah tersebut, produk Femingra daripada Maxwell dapat membantu para wanita sama ada yang sudah berkahwin ataupun belum menstabilkan hormon dalaman. Macam Nurul cakap tadi, lebih baik kita mencegah daripada awal.

Femingra ni produk yang diformulasi khas daripada 7 bahan organik utama yang mempunyai kepekatan yang tinggi serta diperkaya dengan teknologi MPPT (Micro Pine Pollen Technology). Bahan-bahan yang 100% dari sumber semulajadi dan organik ini telah terbukti membantu meningkatkan tahap kesuburan wanita. Ia juga diperkaya dengan agen perangsang hormon terbaik iaitu Debungan Pain (Pine Pollen).

Jadi, wanita sekarang ni hidup dalam zaman yang moden. Tapi makanan tambahn tetap juga diperlukan. Bagi Nurul, Femingra ni sama juga seperti jamu oleh kerana rasanya yang mempunyai rasa herba. Jadi, daripada zaman nenek moyang kita lagi jamu sudah diamalkan. Cumanya jamu sekarang lebih moden dan sudah pastinya khasiatnya masih sama seperti dulu.


KELEBIHAN FEMINGRA

  • Kaya dengan pelbagai nutrisi, mineral dan kandungan vitamin termasuk antioksidan.
  • Melancarkan sistem pencernaan dan membantu meningkatkan peredaran darah.
  • Makanan tambahan unggul untuk anti-penuaan, keseimbangan hormon dan meningkatkan kesuburan.
  • Mengetatkan tisu dalaman wanita serta mengelakkan pendarahan rahim, keputihan dan lendiran abnormal.
  • Membantu mengawal pendarahan dan intensiti kitaran bulanan serta mengatasi masalah penghadaman.
  • Meningkatkan stamina dan daya tahan semulajadi, mengurangkan stress serta mengawal insomnia.
  • Melegakan gelaja menopaus, melembapkan kulit serta menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi tubuh.

MASALAH SUKAR HAMIL MENJADI PUNCA UTAMA PARA WANITA

Masalah suakr hamil ni merupakan antara masalah yang terbesar dihadapi oleh hampir setiap wanita yang sudah berkahwin. Macam Nurul cakap awal-awal tadi kan. Nurul diapproach oleh ramai wanita yang mengalami sukar untuk hamil. Impian untuk menimang cahaya mata menjadi semakin sukar sebab seseorang itu mengalami masalah kesuburan yang semakin merosot.


Tapi jangan risau, dengan adanya Femingra, ianya akan membantu dan bukanlah menjadi angan-angan untuk setiap wanita lagi. Untuk yang belum berkahwin, masanya korang amalkan dengan awal supaya dapat mengelakkan hal ini terjadi selepas berkahwin nanti.



BAHAN-BAHAN FEMINGRA

  • Pine pollen
  • Buah markisa
  • Epimedium
  • Akar maca
  • Tribulus terrestris
  • Pueraria mirifica


Jadi, sudah terbukti Femingra ni sangat bagus dan sangat membantu dalam menstabilkan hormon para wanita. In Sha Allah, dengan penggunaan yang konsisten, korang akan dapat apa yang korang nak. Dan macam Nurul cakap, Femingra ni hampir sama dengan jamu. Jadi, korang memerlukan untuk minum air secara kerap.

Walaupun kita makan supplement, tapi takkan berhasil kalau air kosong 3 liter sehari tak cukup. Jadi, air masak tu sangat penting dalam kehidupan seharian tau. Bukan sahaja untuk sihat, malah kulit kita boleh cantik kalau kerap minum air kosong.


MAKLUMAT LANJUT :-




EMAIL : info@maxwellhealth.com.my

CONTACT : +6012-326 3304

ALAMAT : MaxWell Health Sdn Bhd (1187418-K) 21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur, Malaysia

  • Share:

You Might Also Like

1 Comments

  1. Bagusnya Femingra ni..Dan paling best sebab serasi dengan Mai, hihi.

    ReplyDelete