I'm A Contributor For ZCOOP Malaysia - Syahirah Valiant

August 12, 2017

I'm A Contributor For ZCOOP Malaysia




Alhamdulillah. Pihak Zalora sedar tentang kewujudan dan penulisan Nurul sehinggakan pihak Zalora sudi menjemput Nurul untuk menjadi salah seorang contributor untuk program mereka di bawah ZCOOP MALAYSIA. Pada mulanya memang Nurul tak sangka Nurul dapat sebab Nurul tak rasa penulisan Nurul ni layak untuk menyertai. Tapi Nurul abaikan dan isi je form dan baca syarat yang ditetapkan, Alhamdulillah. Nurul di approve kan. Hehehe.

Dan sekarang, Nurul dah official menjadi contributor ZCOOP. Ramai lagi blogger yang hebat-hebat dapat jemputan sehebat ni. Sebab tu la orang cakap, abaikan kata hati yang menyatakan kita tak boleh. Kita cuba dan tengok hasilnya. Adat la kalau kita diterima atau ditolak. Betul tak? ^^


Sekarang ni Nurul nak jemput korang baca serba sedikit artikel Nurul yang tak seberapa dekat ZCOOP Malaysia.


Baca sini :-




8 comments:

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D