20 + 1 PESANAN UNTUK WANITA DARI DOKTOR PAKAR

Sunday, July 02, 2017


Kalau pasal viral je mesti berkaitan dengan isu semasa je kan. Boleh tak sekali sekala viral tentang isu kesihatan pulak. Biar kita semua ni sedar bahawa isu kesihatan ni adalah sangat-sangat penting dan tak sepatutnya kita ni buat tak tahu je.

Walaupun ada pengamal perubatan yang menafikan keperluan supplement / vitamin dalam rutin sehari-hari, tak kira apa jenama pun, darimana production dengan tujuan kesihatan. Tapi, doktor pakar yang dah berpuluh-puluh tahun penuh pengalaman ini menegaskan betapa pentingnya supplement untuk kehidupan seharian kita.

Korang boleh baca gambar yang Nurul akan attach kan ni ye :)








So, dah baca kan? Ni bukan calang-calang orang punya nasihat tau. Sebab tu Nurul cakap kita perlu viralkan tentang isu kesihatan jugak. Adalah faedahnya. Mana yang kita boleh ubah tu, ubah la ye sebelum terlambat. Siapa yang tak nak kan kesihatan yang sihat dan bertenaga. Semua orang nak. Tapi nak tu bergantung kepada bagaimana kita bertindak.

Terima kasih Dr Hamid Arshat untuk pesanan dan nasihat yang mungkin akan membantu semua orang. Mencegah penyakit lebih mudah berbanding merawat. Kita ingat ayat ni untuk menyedarkan diri kita yang sering terlupa.



You Might Also Like

4 Comments

  1. bab tabiat makan tu mmg nak kena improve. huurm asyik amalkan yang x sihat ja T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. tu normal.. sebab sekarang memang terdorong untuk makan makanan tak sihat je.. so kita kena pandai improve sendiri..

      Delete
  2. wow pesanan yang mampat padat sendat dan mantop! terima kasih share pesanan 20+1 tersebut :D

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Suscribe Us