RAHSIA KANDUNGAN VIVIX SHAKLEE TERBONGKAR ! - Syahirah Valiant

May 24, 2017

RAHSIA KANDUNGAN VIVIX SHAKLEE TERBONGKAR !

Image result for vivix shaklee

Assalammualaikum wbt,

RAHSIA KANDUNGAN VIVIX SHAKLEE TERBONGKAR !
Mesti korang tertanya-tanya kan kenapa la Vivix Shaklee ni famous sangat. Jualan nombor 1 tau. Walaupun ianya mahal, tapi orang ramai memang tergila-gilakan vivix shaklee ni. Vivix shaklee ni bukan sebarang produk ye. Ni memang produk yang terbaik ^^

Bukan main cakap je. Mentang-mentang la Nurul ni jual shaklee, nak cakap vivix shaklee ni yang terbaik. Tak k. Kebaikan vivix shaklee ni jugak dah diakui oleh ramai orang. Rupa-rupanya ada 4 bahan ajaib yang ada dalam vivix shaklee ni tau. Teruskan membaca terhadap pembongkaran vivix shaklee ni :D


1. MUSCADINE GRAPE
Anggur yang terhebat ini adalah satu-satunya anggur semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom. iaitu 20 kromoson dan kerana inilah ianya mempunyai lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

Vivix shaklee ni juga mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria. Anggur muscadine dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti radang.

2. ELDERBERRY ATAU SAMBUCUS NIGRA
Elderberry juga dikenali sebagai Sambucus Nigra. Buahnya bulat kecil berwarna purple gelap. Warna dia lebih kurang macam anggur. Buah ni banyak tumbuh di Eropa, Amerika Utara, Asia dan Inggeris. Elderberry merupakan jamu popular dan telah lama digunakan dalam perubatan tradisional.
  • Telah terbukti sangat efektif dalam perubatan dan penyembuhan flu dan juga digunakan untuk mengubati penderita flu selsema epidemi di Panama pada tahun 1995.
  • Kandungan vitamin C yang tinggi membuatkan jus elderberry sangat bermanfaat dalam perubatan penyakit yang disebabkan kerana jangkitan virus dan bakteria.
  • Kemampuannya untuk mencegah dan mengubati kanser, fakta dikaitkan dengan antioksidan dalam kandungannya.
  • Meningkatkan sistem kekebalan tubuh serta sangat membantu dalam mengubati penyakit AIDS dan kanser.
  • Menurunkan kadar kolestrol dan mengurangkan kolestrol jahat. Hal ini sangat bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung.

3. PURPLE CARROT
Ia adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak dalam semua carrot dan ia bertanggungjawab mengurangkan diabetes

4. POLYGONUM CUSPIDATUM
Polygonum cuspidatum (knotweed jepun) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, yang juga banyak ditemui di amerika utara dan eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement anti penuaan.


So, itulah dia rahsia kandungan vivix shaklee yang selama ni ramai tertanya-tanya. Memang hebat sangat kan ^^ Sebab tu la ia dapat membantu ramai orang yang memerlukan. Alhamdulillah.


Jangan lupa baca testimoni customer kita yang dah berjaya sihat dengan ikhtiar vivix shaklee ^^



No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D