VIVIX SHAKLEE : IKHTIAR SIHAT DARI DIABETES, STROK, SLE, KANSER, BUAH PINGGANG DAN ANTI PENUAAN

Wednesday, March 08, 2017

Assalammualaikum wbt,

Korang perasan tak, semakin hari semakin ramai rakyat Malaysia yang menjadi tidak sihat. Ini dah jadi masalah DUNIA ni ! Try korang tengok dalam family korang, mesti ada yang sakit kan. Walaupun tak ramai tapi tetap ada kan. Tak kira la sakit tu sakit kronik ataupun tidak.


http://www.bondamiza.com/2016/12/vivix-shaklee-penawar-terbaik-tekanan.html


Setiap hari, peningkatan kematian akibat kanser, strok, diabetes, darah tinggi makin menjadi-jadi. Betul tak? Kalau zaman dulu, kita selalu dengar yang orang sakit ni umur dalam lingkungan 50-an. Tapi !!! Zaman sekarang ni, yang muda-mudi pun dah start sakit. Bukan sakit biasa-biasa je. Tapi sakit yang kita boleh anggap sebagai sakit kronik.


http://www.bondamiza.com/2016/12/bagaimana-vivix-dan-resveratrol.html

Rakyat Malaysia pulak, semakin hari semakin obes. Bila dah mulai meningkat berat badan, maka kita pun mula buka cawangan penyakit dalam badan. Penyakit 3 serangkai, yang paling femes sekarang ni. Korang pun tahu kan ^^ (darah tinggi, kencing manis & kanser)..




Sekarang ni, kita makin lama makin terdedah dengan risiko penyakit ni. Badan kita terdedah dengan pelbagai bahan pengawet, pewarna tambahan dan lain-lain bahan kimia yang terlarang. 

Strok pun boleh menyerang seawal usia 20-an. Dulu orang lelaki ramai hisap rokok, sekarang dah jadi trend, wanita pun ada jugak yang hisap rokok. Tak padan dengan wanita. Tak malu betul. Haihhh ! Apa la nak jadi. Semoga kita dan keluarga kita terhindar daripada tabiat buruk tu. Amin. Bila dah suka sangat hisap rokok, jadi risiko angin ahmar dah makin meningkat tak kira jantina dan usia.


http://www.bondamiza.com/2016/06/vivix-shaklee-bantu-perokok-tegar.html


"Duit boleh dicari.. macam pepatah selalu kata, Kesihatan kita tiada tolok bandingnya..."


Ramai orang lebih suka makan ubat daripada supplement. Sebabnya? Sebabnya bila dah sakit barulah nak cari penawar. Apa kata, sebelum sakit, bila kita tahu kita ada risiko, kita mula mencegahnya. Cara ni lagi terbaik. Waktu dah sakit, kos rawatan sangat tinggi sampai mencecah ribuan malah puluhan ribu ringgit.




In Sha Allah, dengan ikhtiar awak bersama vivix dan disertakan dengan doa, penyakit yang dihadapi oleh awak dapat dipulihkan. Mana la tahu family kita sendiri ada penyakit kronik, so inilah ikhtiar yang sepatutnya awak ambil. Memang tak rugi. Awak rasa vivix ni mahal? Tak mahal dear. Kesihatan kita dan kesihatan orang yang tersayang lagi mahal :D




Untuk pembelian, korang klik gambar ni ye. Order direct ke Hq Shaklee :)





SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH DIRECT CONTACT NURUL YE 

WHATSAPP : 017-3575871

INSTAGRAM : @SYAHIRAHVALIANTBEAUTY


COD : AREA PUCHONG

You Might Also Like

0 Comments

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Like us on Facebook

Total Pageviews

Follow by Email