4 TIPS KULIT WAJAH GEBU DAN SEGAR - Syahirah Valiant

Post Top Ad

March 28, 2017

4 TIPS KULIT WAJAH GEBU DAN SEGAR



Assalammualaikum wbt,

Cuaca dekat Malaysia ni selalu berubah-ubah kan dan menyebabkan kulit kita mudah je jadi kering, berminyak dan mungkin akan mula naik jerawat. Oh ! Tidakkkk !! Korang mesti tak nak semua ni jadikan? Tapi kena terima hakikat bahawa kita akan terdedah dengan semua perkara tu. Bila kita terdedah dengan cahaya matahari, kulit takde protection akan menjadi rosak.





Sebab itu lah kita tak kira la lelaki ataupun perempuan, mesti pastikan kulit kita ni ada perlindungan agar kulit tak nampak kusam dan kering. Tak kisah la sama ada dengan produk penjagaan kulit yang berada di pasaran mahupun dengan menggunakan cara tradisional.



4 TIPS KULIT WAJAH GEBU & SEGAR


1. Bila kulit muka kita mula berasa kering, basuh la muka dengan air. Ini supaya air dapat menyerap masuk ke dalam kulit dan elakkan ia menjadi kering. Pastikan basuh dengan menggunakan air yang suam atau sejuk. Jangan terlalu panas sebab ia akan lebih memudaratkan keadaan.


2. Gunakan pelembap agar kulit tidak berada dalam keadaan kering. Kalau boleh, carilah yang jenis semulajadi, dah banyak sangat ada dijual sekarang. Korang tinggal beli je.


3. Lembapkan kulit secara tradisional. Ini kalau ada masa, boleh la korang rajin-rajinkan diri memanjakan kulit wajah korang yang cantik dan hensem tu ^^. Banyak cara tradisional yang boleh membantu melembapkan kulit. 


4. Pengambilan Esp Shaklee membantu untuk melembapkan kulit. Kerana protein yang dihasilkan oleh esp membantu untuk memberi kulit kita nutrisi yang secukupnya dan protein ini sangat mudah diserap ke dalam badan.














UNTUK PEMBELIAN, SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH







SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI :


WHATSAPP / CALL / SMS : 017-3575871 ( NURUL )

INSTAGRAM : @SYAHIRAHVALIANTBEAUTY

FACEBOOK : NURUL SYAHIRAH





No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad