MENGIDAM LAKSA - Syahirah Valiant

Post Top Ad

June 12, 2015

MENGIDAM LAKSA

MENGIDAM LAKSA

MENGIDAM LAKSA |Assalammualaikum. Semalam sampai pukul 1 lebih pagi Ira tolong ibu buatkan laksa. Ibu ni macam tahu-tahu je Ira tengah mengidam laksa. Ibu kata Ira mengidam mengalahkan orang pregnant. Aip-aip. Hehehe. Biasa lah bu, orang perempuan kan.

Dan rezeki Ira tup-tup ibu kata ibu nak buat laksa. Tapi leceh betul la nak buat. Bab nak rebus mee dia tu ok lagi. Ni nak buat kuah tu. Arghhhh ! Stress. Nak kena carik-carik ikan lagi. Asingkan tulang lagi. Blender lagi. Huhuhu. Tapi memandangkan perut ni punya pasal. Buat je la dengan hati yang ikhlas. Hehehe. Dan hari ni la masa untuk melantak. Yeahhhhhh !!!! Dah lama giler Ira nak makan laksa. Tapi kat puchong ni bukan main payah lagi nak cari yang sedap. So memang kena buat sendiri je la ~ Ok la. Time to eat !! ^.^

2 comments:

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad