Need Your Help .... - Syahirah Valiant

Latest

April 13, 2015

Need Your Help ....


Assalammualaikum

Haikal ada cakap yang dia punya kanser dah tahap 3. Hurmmm ~ Tahap 3? Dah teruk sangat. Ira nak sangat tolong dia. Tapi Ira tak tahu macam mana. Ira ada jugak tanya-tanya dekat wechat. Memang ada orang nak tolong. Tapi dia tak berminat. Memang agak terasa. Tapi tak pe la. Kalau orang dah tak nak, kita tak boleh paksa.

Ira tak sanggup tengok dia sakit macam tu. Ira perasan memang keadaan dia dah agak teruk. Dia dah tak larat. Ira tak nak kehilangan dia. Ira nak tolong. Tapi Ira buntu. Ira tak tahu macam mana :'( Ira nak mintak jasa baik bloggers-bloggers semua, ada sesiapa tahu tak macam mana nak sembuhkan penyakit kanser ni. I really need your help. Semoga Allah membalas kebaikan kalian semua. Amin.

Facebook : Ada dekat biodata Ira.
E-mail : syahirahvaliant@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D