Susun Atur Rumah Idamanku

Saturday, January 03, 2015


Assalammualaikum

Post lain daripada yang lain. Hehehe. Tergerak hati nak buat post macam ni. Ni semua kesan daripada Ira tengok cerita ubahsuai rumah tadi. Sumpah lawa giler!!!! Pantang betul nampak rumah yang lawa-lawa ni. Mesti Ira nak jugak. Hehehe. Tapi tu la. Bukan senang nak dapat. Duit kena ada. So, kalau nak ada duit banyak, belajar kena tinggi. Huhuhu. Ira nak share sikit jenis kediaman idaman Ira. Hope satu hari impian ni tercapai. Amin. :)



Living Room




Bathroom



Master Bedroom



Girl Kids Bedroom


Bedroom Decorating Ideas Blue Kids Bedroom Sets

Boy Kids Bedroom



Home Office



Kitchen



Laundry



Dining


Tadaaa ~ Tu je laa.. Hehehe. Tapi Ira tahu ni semua hanyalah khayalan je. Hahaha. Macam takkan pernah dapat je. Tu la, ibu ada kata yang Ira ni memang kuat berangan. Alaaaa. Biar lah ~ Mana tahu apa yang kita berangan tu jadi kenyataan kan. Amin. Hehehe :)

You Might Also Like

0 Comments

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Suscribe Us