Rahsia Di Sebalik Ekor Kucing - Syahirah Valiant

Post Top Ad

January 01, 2015

Rahsia Di Sebalik Ekor Kucing


Assalammualaikum

Makhluk Allah yang sekor ni teramatlah comel. Kucing ..... Alahai. Kenapa la kucing ni comel sangat. Memang geram sangat kalau Ira dapat kucing. Tapi sayang, Ira ni ada resdung. So ada batasan sikit kalau nak pegang kucing. Kalau main bedal je, memang seharian Ira akan bersin-bersin. Ira jealous sangat tengok orang yang boleh pegang kucing sesuka hati. Huhuhu ~ Tapi nak buat macam mana kan. Terima je la.

Ok la. Korang perasan tak, kadang-kadang kucing ni suka sangat gerakkan ekor dia. Kadang-kadang si comel ni akan merealisasikan mood mereka dengan gerakan ekor. Tengok gambar yang Ira kasi ni k. Korang akan tahu. :)



So, korang dah tahu kan? ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad