Jenama Pakaian Termahal Di Dunia

Saturday, January 03, 2015

Assalammualaikum

Fashion. Fashion. Fashion. Memang dah lali dengan kita kan. Kalau kita nak beli baju, kasut, tudung dan lain-lain, kita mesti nak tengok jenama apa kan. Tapi korang tahu tak 10 jenama yang termahal di dunia. Dunia tau. Memang hebat sangat. Korang nak tahu? So, baca entri ni sampai habis tau :)


10. Valentino


Valentino salah satu daripada 10 teratas jenama pakaian paling mahal yang menjadi harta terpopular di kalangan para pencinta fesyen apabila ciptaan inovatif serta reka bentuk yang berbakat yang telah mencipta pelbagai pakaian petang yang hebat. Pereka jenama pakaian Valentino diketahui keberaniannya kerana menghormati rekaan dan keperluan wanita dalam masyarakat mewah dari hujung rambut hingga hujung kaki yang mencintai jenama pakaian mahal ini. Mereka yang kaya mengambil kesukaan sendiri pada rekaan Valentino kerana fesyen ini direka untuk menjadi elit dan kaya.


9. Versace


Versace adalah jenama yang dicari oleh penggemar fesyen. Pakaian versace yang menemui tempat 10 teratas jenama pakaian yang paling mahal hanya mendefinisi gaya. Reka bentuk inovatif dan menghuraikan sehelai kain untuk menghasilkan kepingan yang dapat diiktiraf sebagai Edgy dan bergaya kerana mereka juga telah menangkap imaginasi penggemar fesyen di seluruh dunia.


8. Fendi


Fendi merupakan fesyen yang paling hangat untuk masuk dalam dunia glamour dan glitz. Sekarang ni banyak lagi produk yang diperkenalkan seperti beg tangan untuk wanita, tali leher untuk lelaki, jam tangan, cermin mata hitam dan lain-lain.


7. Guess


Guess adalah pakaian asas Amerika yang popular yang hanya bermula dengan jeans. Sebagai salah satu daripada pesaing terbaik 10 jenama pakaian yang paling mahal, Guess 'frontrunner' dalam mewujudkan rekaan jeans kerana mereka juga telah memperkenalkan pakaian dalam kedudukan yang tertinggi dan aksesori untuk memenuhi keperluan wanita yang dinamakan sebagai Marciano. 


6. Dior


Dior merupakan satu jenama yang ditubuhkan hanya untuk menyalakan semangat serta meningkatkan selera mewah dengan menghasilkan beberapa rekaan pakaian bergaya wanita-wanita yang elegan. Jenama pereka pakaian ini merupakan salah satu daripada 10 jenama pakaian teratas paling mahal dikenali sebagai jenama glamour, prestij dan keanggunan. Dior juga telah mempelbagaikan portfolio mereka untuk dengan menghasilkan cermin mata hitam yang berkualiti, penjagaan kulit serta wangian.


5. Marc Jacobs


Koleksi pakaian Marc Jacobs menjadi impian wanita muda. Jenama yang mahal membawa kelainan yang penuh dengan corak serta pelbagai warna dan menyediakan peluang kepada para wanita muda untuk memakai pakaian jenama ini. Jenama ini juga menyediakan pelbagai jenis perhiasan, beg tangan dan kasut.


4. Armani


Armani menikmati populariti yang tak dapat dipertikaikan di kalangan orang eamai. Koleksi Armani menjadikan koleksi yang menarik untuk memuaskan keperluan golongan profesional muda dan jeans armani merupakan pemain utama dalam pasaran UK. Armani juga mendedahkan pelbagai Armani Junior yang direka khas untuk kanak-kanak. Armani juga merupakan koleksi perdana yang berkaitan dengan kosmetik selain daripada salah satu label pakaian yang paling mahal.


3. Prada


Jenama pakaian Itali yang telah memenuhi pelabagai keperluan peggemar fesyen dan selain daripada jenama pakaian yang terkenal, ia adalah salah satu daripada jenama pakaian yang paling mahal. Pakaian prada adalah nama yang terkenal dengan kesederhanaan, keselesaan dan keyakinan kerana banyak bintang Hollywood juga telah terpedaya dengan jenama pakaian ini. 


2. Chanel


Chanel merupakan jenama yang terkenal dalam golongan elit. Telah mendapat pengiktirafan dan dipersetujui oleh golongan kaya dan terkenal. Sebagai salah satu fesyen yang elegan, Chanel telah merevolusi kepada golongan wanita untuk memakai produk-produk yang berkaitan dengan pakaian.


1. Gucci


Gucci merupakan salah satu fesyen yang terkenal dan yang paling mahal. Sebagai jenama pakaian berprestij Itali ini, ia dikenali untuk produk pakaian pereka untuk lelaki dan perempuan. Produk pakaian pereka yang merangkumi tali leher bergaya, barang-barang mewah, beg tangan terkenal dan kasut. Produk ini juga merangkumi kosmetik, artikel sukan, barang kemas, cermin mata dan lain-lain.

You Might Also Like

1 Comments

  1. biasa beli arked je barang brended ni . huhuu

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Like us on Facebook

Total Pageviews

Follow by Email