10 Makanan Korea Yang Paling Terkenal Di Dunia

Sunday, January 04, 2015


Assalammualaikum

Ok, kali ni Ira update pasal makanan korea pulak. Ira akan sertakan resepi sekali k. Kalau sesiapa yang nak cuba makanan korea ni, korang boleh la buat sendiri. Mungkin ada bahan yang tak halal. Tapi korang kreatif kan. So, tukar bahan yang tak halal tu kepada halal. In Sha Allah rasa nye pun sama. 


1. Kimchi



Nak resepi? Klik SINI .



2. Bibimbap



Nak resepi? Klik SINI .



3. Dakjuk




4. Ddukbokkie




5. Japchae




6. Bulgogi




7. Hoddeok




8. Seolleongtang




9. Soondubu Jiggae




10. Yangnyeon Tongdak

You Might Also Like

1 Comments

  1. tingat plak kedai makan korea kat klcc nun.. huurm dapnye..

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Like us on Facebook

Total Pageviews

Follow by Email