Happy New Year

Wednesday, December 31, 2014


Assalammualaikum

Hari ni dah masuk tahun 2015. Hari ni birthday atok. Tapi tak boleh wish. Sebab atok masih mengerjakan umrah. Takpe la ~ Wish lambat sikit la gayanya. Ok la. Bercakap pasal tahun baru. Bukan main meriah lagi perumahan Ira ni sambut tahun baru. Siap ada bunga api bagai. Tapi Alhamdulillah. Sebelum sambut tahun baru, perumahan sini ada buat bacaan yassin mengenangkan peristiwa-peristiwa yang dah banyak berlaku pada tahun 2014. Sebelum tu, marilah kita sedekah Al-Fatihah kepada penumpang-penumpang dan juga anak kapal QZ8501. Semoga roh mereka dicucuri rahmat.

So, tahun baru mesti lah kena ada azam baru kan. Apa azam baru korang? Hope tercapai la apa yang korang nak tu k. Usaha tu yang penting. Jangan ada azam je lebih. Tapi usaha ntah ke mana. Memang tak berhasil lah gamaknya. Ira pernah update pasal azam Ira untuk tahun 2015. Klik sini ok :) .. Ok la. Selamat Tahun Baru. ^^ Semoga tahun ni lebih baik daripada tahun yang lepas.

You Might Also Like

0 Comments

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Suscribe Us