Riadah Dengan Mereka ~ - Syahirah Valiant

October 23, 2014

Riadah Dengan Mereka ~


Assalammualaikum

Da lama sangat tak pergi riadah dengan kawan2.. kadang-kadang kawan ada la ajak jugak.. tapi Ira malas sangat nak pergi.. hehehe.. Ira akan cari masa bile Ira rasa badan Ira da terlampau berat.. hehehe.. dan.. dan... dan... berat badan da naik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huhuhu.. otoke !! :'( tak boleh jadi ni.. cuti sekolah nanti kena ajak adik-adik pergi jogging sama-sama.. tak pasal-pasal diaorang pun kena sekali.. hehehe... bukan selalu pun.. masa kitaorang tengah riadah tu, sempat lagi la kitaorang berselfie.. jom kita tengok betapa gembiranya kami semasa riadah !!! xD



Selepas berpenat lelah kami jogging, main netball & main badminton.. tiba masanya untuk kami berselfie ~ hehehe ^.^



Ira bersama dengan Damia.. tapi kawan-kawan semua panggil miott.. hehehe.. senang dan simple untuk disebut..



upppssss !~ terlebih suda.. hehehe.. kalau korang nak tahu, Ira ni jenis yang kuat jugak la berselfie .. kalau korang perasan, banyak gambar Ira je kan.. xp



Ira bersama dengan anak pakcik Md Rasid.. hehehe.. Hanani nama diberi.. dia lah peneman Ira untuk bergaduh.. best dapat cubit dia.. tapi kalau dia da cubit orang.. perghhh !! memang terasa sedapnye.. sakit siot !! hahaha..



hehehehe.. ada lagi ~ cun tak kami berdua? *perasan kejap*



Ira dengan Mira.. Ira baru kenal dia tahun ni.. tapi tak sangka yang kawan dengan dia tersangat la best.. sama course.. sama course.. hoho ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D