Lagenda Budak Setan 3 - Syahirah Valiant

September 15, 2014

Lagenda Budak Setan 3


Assalammualaikum

oomaigodddd !!! Lagenda Budak Setan 3 da keluar dekat pawagam.. excited giler ni !! ^^ hehehe.. da keluar da pun dekat pawagam yang terdekat... tapi, tapi kann ~ Ira tak dapat nak tengok.. huhu.. Ira tak dapat cuti pun.. dan esok Ira da kena balik asrama.. sedih kan hidup.. hurmm ~ kena tunggu abah belikan CD je la.. tapi kan, Ira lagi suka tengok Lagenda Budak Setan 1.. sweet giler cite tu.. ^^ Jom baca sinopsis cerita ni k.. ^^


SINOPSIS

Mengisahkan Kasyah yang ingin memulakan hidup baru di samping Katerina. Mereka telah mengambil anak saudaranya sebagai anak angkat dan hidup berumah tangga. Namun, segala impian untuk hidup bahagia mula diduga apabila bekas suami kepada Katerina dan bekas rakan sekerja Kasyah mempunyai niat jahat terhadap mereka sekaligus menyebabkan rumah tangga Kasyah dan Kate mula retak. Setelah menempuh pelbagai ujian dan dugaan, mampukah Kasyah dan Kate bahagia diakhirinya ? Selamat menonton !!

3 comments:

  1. Pakwan tak berapa menjiwai jadi tak dpt ler tgk huhu..

    ReplyDelete
  2. haritu pergi panggung wayang beratur orang beli tiket nak tengok cerita ni. by the way, nia followers ira yang ke - 347 :)

    ReplyDelete
  3. tak berapa minat sangat..tapi novel dia gempak kan

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D