Income ChurpChurp

Friday, September 26, 2014

Assalammualaikum

pepagi tadi Ira bukak la churchurp.. tengok2 income Ira menaik.. walaupun tak banyak, tapi Alhamdulillah ada rezeki jugak.. ni pun berkat daripada blogger2 yang join segmen Ira.. terima kasih semua.. walaupun segmen tu tak seberapa, tapi korang still join jugak.. thanks a lot.. :) kalau ada rezeki banyak, Ira nak buat duit ni untuk sambung belajar nanti.. In Sha Allah kalau ada.. tak nak la susahkan ibu dengan abah nak cari duit untuk Ira sambung belajar.. bukannya murah weii !! beribu-ribu.. apa salahnya Ira cuba usaha sendiri kan.. hehehe.. :D

You Might Also Like

0 Comments

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Like us on Facebook

Total Pageviews

Follow by Email