Handphone Idaman - Syahirah Valiant

September 27, 2014

Handphone Idaman



Assalammualaikum

waahhhhh !!! nak fon baru.. huhu.. tapi tak mampu Ira nak beli..Ira ada minta abah.. tapi abah kata result kena gempak dulu.. what ??!!! nak result gempak ?? huhuhu.. macam takde harapan je.. tapi apa2 pun Ira akan tetap usaha jugak.. mana la tahu kan rezeki Ira.. Ira tak nak abah bagi hadiah disebabkan result Ira.. Ira tak suka.. Ira cuma belajar untuk bahagiakan ibu dengan abah je. Ira minta abah sebab saje2 je.. tapi abah selalu cakap macam tu.. hurmmmm ~~~ tapi Ira memang suke giler fon tu.. nakk !!! huhu.. LENOVO K900 ... harga handphone ni RM739.. hurmmm ~ takpe la kalau tak dapat.. jadi angan2 je la.. nak tunggu kerja lambat lagi..

6 comments:

  1. Gr8 phone..brand Lenovo antara yg underrated dlm pegeluaran smartphone..tp kualiti dia mantap. Semoga impian tercapai :)

    ReplyDelete
  2. bestnya klau dpt tu.. :D saya follow sini..salam kenal..:D

    ReplyDelete
  3. Semoga dpt result yg baik.. n dpt hp tuh... chaiyok2

    ReplyDelete
  4. Menabung sikit²...nanti boleh la tu beli. Hehehe...beli dgn duit sendiri, hp tu akan jadi lebih bermakna kan!!

    ReplyDelete
  5. Asslkum..ira.
    Sabar ya...ira , abah betul . Beli pakai uang tabungan sendiri dong:-)

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D