Semoga Awak Bahagia

Saturday, July 19, 2014

Broken heart 

Assalammualaikum

Muhammad Syafiq b. Muhammad Tajuddin.. nama awak akan selalu tersemat dalam hati saya ni.. sanggup awak lukakan hati saya ni kan.. tapi tak pe.. saya dah lama maafkan awak walaupun awak tak pernah nak minta maaf dekat saya.. :) hati saya kan sado ~ saya kan dah janji dengan awak yang saya takkan menangis bila awak tinggalkan saya.. buktinye saya tak menangis da sekarang ni.. :) saya tepati janji saya kan... awak, akhirnya awak tinggalkan saya untuk selama-lamanya.. haha ~ saya tak sangka yang kita akan jadi macam ni...

Akhirnya awak dah jadi hak orang lain.. bakal hak orang lain yang kekal sampai ke syurga.. hahaha.. akhirnya awak dah nak tunang kan.. :)  awak, saya bahagia bila awak bagitahu awak akan bertunang tak lama lagi.. tapi wak.. hati saya ni wak.. hati saya pedih sangat bila awak cakap macam tu.. tapi saya sembunyikan semua tu.. awak tak fikir semua tu ke ? awak tinggalkan saya terkontang-kanting sorang2 untuk bangkit semula.. sampai hati awak..

saya ingatkan kita akan kembali macam dulu lagi.. satu hari tu, awak call.. saya happy sangat bila awak call.. da lama saya tak dengar suara awak.. tapi bila awak call, awak bagitahu berita yang "menggembirakan" tu.. hahaha.. bagus la wak.. saya doakan kebahagiaan awak.. saya tengok bakal isteri awak tu pun baik orangnya.. awak jaga dia elok2 ye.. :) jangan lukakan hati dia macam mana awak lukakan hati saya.. saya boleh bangkit sendiri.. tapi belum tentu dia.. awak, terima kasih sebab pernah jaga saya.. terima kasih sebab pernah jaga hati saya.. terima kasih sebab pernah ikhlas terima saya walaupun saya banyak kekurangannya.. dan terima kasih sangat2 sebab dah pernah buat saya bahagia walaupun sekejap.. awak, saya nak awak tahu.. sepanjang perkenalan kita yang selama setahun lebih ni, saya tak pernah menyesal kenal awak.. saya sayang awak sangat2.. but now, I will let you go.. :') semoga bahagia.. :')

You Might Also Like

1 Comments

  1. baik dan kuat nya hati adik ni.. jangan sedih sedih :D

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Like us on Facebook

Total Pageviews

Follow by Email