Salam Ramadhan - Syahirah Valiant

July 04, 2014

Salam Ramadhan

 

Assalammualaikum

baru hari ni Ira berkesempatan untuk update blog.. sekarang ni Ira akan mengupdate blog pada waktu cuti je tau.. Ira tak nak ganggu waktu Ira untuk belajar.. ^^ ok la ~ dengan kesempatan ini, Ira ingin mengucapkan salam Ramadhan kepada semua muslimin dan muslimat.. tengok ! puase dah lama, baru hari ni Ira nak ucapkan.. hehe..

apa2pun, semoga Ramadhan tahun ni akan menjadi Ramadhan yang paling baik daripada yang tahun2 lepas.. InsyaAllah.. mari sama2 kita usahakan ye.. :')

2 comments:

  1. as salam. selamat menunaikan ibadah puasa n belajar ye? all the best! abe kie follows your blog. No 311. TQ

    ReplyDelete
  2. salam bw di bulan ramadhan..maaf lambat bw..semoga ramadhan kali ini lebih bermakna yew..pray for gaza :D

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D