Lot Of Assignment ~

Tuesday, July 22, 2014

SO MUCH HOMEWORK | via Facebook 

Assalammualaikum

cuti raya dah nak dekat.. dan bermulanya rutin untuk Ira siapkan homework yang berbukit tu.. huhu ~ banyaknye !!!! seriously banyak cikgu kasi assignment.. ntah bila la nak siapnya.. da la kena tolong family lagi.. dengan nak buat homework lagi.. aaarrrggghhhh !!! tensionnye Ira.. huhu.. nak menangis la..

kalau la cuti sekolah ni takde assignment.. heaven giler kowt !!! hurmmm ~ tak beraya sakan la Ira tahun ni.. tapi nak buat macam mana kan.. assignment tu la yang menjamin masa depan Ira .. dan Ira paksa rela la nak buat semua kerja tu sampai siap.. hurmmm ~ Ya Allah.. bantulah hambaMu ini.. Ira tak tahu la boleh siap ke tak.. da la dengan isi pun banyak tak jumpa lagi.. haih !!! kalau semua ada takpe jugak tau.. ni tak.. pening betul nak mencarinya.. kena perah otak habis-habisan la cuti ni.. hurmmm ~

You Might Also Like

1 Comments

  1. serius kritikal gambar tu.. huishh.. takpe wat pelan-pelan.. insyaallah siap la tu

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Suscribe Us