Cinta itu Indah.. Tapi ........ ~ - Syahirah Valiant

July 23, 2014

Cinta itu Indah.. Tapi ........ ~

<3 

Assalammualaikum

cinta ? semua orang pernah mengalaminya kan? :) cinta itu bahagia.. tapi teramatlah menyakitkan.. saat kita mencintai, kita bahagia.. dan saat kita cemburu, kita terluka.. "Cinta tak harus memiliki... " semua ni bohong semata-mata.. semua orang ingin memiliki orang yang dia sayang bahkan terkadang merasakan harus memiliki..

"Dengan melihat orang yang dicintai bahagia, kita pun bahagia.." itu juga bohing.. kita harus bahagia saat orang yang kita sayang bahagia ? cara tu mengajarkan kita untuk menjadi munafik.. hurmmm ~ semua ni Ira pernah alami.. pengalaman mengaja Ira untuk menjadi seorang yang lebih tabah... yup !! Ira bersyukur sangat yang si dia da sakitkan hati Ira.. dan sekarang Ira dah menjadi seorang insan yang lebih tabah.. 

tapi .... kekadang Ira tak dapat nak sembunyikan sakit hati ni.. dan Ira akan menangis dengan tiba2 tanpa sebab.. Ira dah tak larat nak menangis lagi.. Ira dah tak larat nak sakit hati.. Ira cuma nak merasakan kebahagiaan dalam hidup Ira je.. hurmmm ~ tapi tak tahu la boleh dapat ke tak.. Ira tak tahu kenapa setiap kali Ira sayang dekat seseorang, orang tu takkan menghargai Ira.. hurmmm ~ takpe la.. mungkin ni dah takdir untuk Ira.. Ira terima dengan redha.. :')

2 comments:

  1. Assalamualaikum.. kunjung balas ye..

    ermm bukan semua yang indah kita impikan milik kita..bersyukurlah dengan apa yang ada, mudah-mudahan akan ada yang terbaik nanti, in shaa Allah..

    ReplyDelete
  2. life is not a fairy tales.. mesti cekal, tabah dan kuat. jangan fikir nafsu cinta.. boleh binasa tu nanti.. sabar ye.. N pun pernah rasa perit bercinta

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D