InsyaAllah aku akan sampai ke tempat2 ini - Syahirah Valiant

Post Top Ad

June 05, 2014

InsyaAllah aku akan sampai ke tempat2 ini

fashion 

Assalammualaikum

sekarang ni Ira nak bagitahu tempat2 yang Ira sangat2 la nak pergi.. hehe. macam banyak duit je kan.. xp tapi tak pe.. angan2 tu kena ada.. hoho ~ ada 5 tempat yang Ira nak pergi..

1. Mekah

Semestinya sini la yang Ira sangat2 nak pergi.. apa2pun tempat ni jugak la yang menjadi impian Ira.. hehe.. InsyaAllah.. kalau Allah izinkan, Ira akan pergi juga.. Amin :)

Untitled 


2. Seoul, Korea

Ira suka seoul sebab bandar kat sana cantik.. dan2 makanan kat sana semua sedap !!!!!! hehe.. asyik makan je tahu.. biarlah la kan.. bukan selalu pun.. xD 


3. Winter Sonata

nama tempat ni memang winter sonata ek ? hehe.. tak tahu la pulak.. Ira cuma tahu winter sonata.. tempat ni cantik sangat2.. lagi2 musim salji.. hurmm.. kalau lah Ira dapat pergi sana.. wahh !! bestnyeee !!!

Have a nice day! We start the day with a beautiful picture of Seoul, South Korea ♥ ^^ ~ !  


4. Pulau Jeju

pulau jeju ni cantik kan ? selalunya Ira dapat tengok masa Running Man shooting kat situ.. pulau kat sana cantik sangat.. luas pulak tu..

 


5. Paris

tempat last sekali yang Ira nak pergi.. paris.. tempat fashion rite ? hehe ^^ lagipun Ira suka tengok eiffel tower.. pergi dengan suami romantik ni.. eceh ~ suami pun takdo lagi.. berangan je.. xD

Paris ❥ 


p/s : Perasan tak kebanyakkan tempat ni yang banyaknya korea.. hehe.. mesti la ~ sebab Ira memang minat korea.. ^^ 

1 comment:

  1. Tak apa ira, tanam impian dulu... lama2 tercapai je... akak suka tengok winter sonata... aduhai kalau dapat jejak kaki ke sana bestnya...

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad