How to convert to classic template - Syahirah Valiant

Post Top Ad

June 05, 2014

How to convert to classic template

 

Assalammualaikum

meh kita tengok tuto yang seterusnya. macam biasa, sebelum buat tuto ni kena baca Bismillah dulu k. takut tak menjadi pulak. kesian korang dah buat penat-penat tak jadi. tak nak macam tu kan ? hehe. sebelum tu, Ira minta jasa baik korang, tolong KLIK NI dan NI.

 1. Dashboard > Template

 

2. Lepas tu, korang scroll ke bawah sikit. Nanti akan jumpa macam ni.



3. Dah ? Now clik Revert to Classic Template

 

4. And we are done ! :)



Credit to : Atiqah Jaidin

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad