Susah sangat ke ? - Syahirah Valiant

Post Top Ad

April 03, 2014

Susah sangat ke ?

http://simpatie.tumblr.com/  

Assalammualaikum

aku bukan nak batak followers atau apa. tapi aku memang tak suka dengan certain orang bila kita dah follow, dia tak  follow pun balik. korang pun tak suka rite ? hurmm ~ aku rasa aku dah follow ramai giler. tapi tu la. yang follow balik pun tak sempat sekerat. sabar je la.. susah sangat ke nak follow orang balik ? hargai lah sikit ek bila orang dah supp

1 comment:

  1. mmg berbelog mcm tu dik. follower ramai ke sikit ke x penting yg penting ada org bc entri pastu komen :)

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad