Sayang vs Benci

Tuesday, April 22, 2014

Untitled | via Tumblr 

 Assalammualaikum

Ira kembali lagi ! hehe ^^ tengok tajuk entri ni.. ntah apa2 je kan.. hehe.. tak tahu la kenapa tajuk tu yang menarik Ira untuk update entri ni.. ecehhh ~ ayat ! xD ok2.. kita teruskan k.. sori kalau entri ni membosankan korang.. ;)

Sayang vs Benci ...? lepas baca ayat tu mesti dalam kepala korang tu tengah fikir something rite ? ^^ ok, benda2 ni dah banyak kali berlaku dalam kehidupan Ira ni.. begitu jugak dengan korang kan ? jangan kata tak ? tipu ler tu.. hahaha ^^ *gelak jahat*  perasaan sayang dengan benci tu memang dah sebati dalam kehidupan kita semua.. tapi, tak semua orang hargai dengan perasaan yang diaorang ada.. Ira kata tak hargai tu maksudnya, dia dah sayang seseorang, tapi dia kata benci.. nampak tak ? actually, kita kena bersyukur sebab Allah dah bagi kita perasaan sayang dekat orang.. macam Ira dengan Syafiq.. bila gaduh kitaorang kata benci.. bukan kitaorang sebenarnya, tapi Ira yang kata benci.. yela kan ~ da la tengah panas !!!! memang benci je la keluar daripada mulut ni.. tapi hakikatnya Ira langsung tak benci dia.. acah2 je.. hehe ~

tapi bagi Ira la kan.. jangan terlalu sayang sangat dekat orang, sebab takut suatu hari nanti orang yang kita sayang giler2 tu la yang akan kita benci.. dan janganlah terlalu benci kan seseorang... takut keadaan jadi terbalik pulak kan.. hehe ^^ macam mana pulak pendapat korang ? mesti sama rite ? dan Ira harap sangat, yang Syafiq ni takkan jadi orang yang Ira akan benci suatu hari nanti.. harap dijauhkan.. ok la.. entri merepek apa la ni.. bubye ~ Assalammualaikum.. ^^

You Might Also Like

1 Comments

  1. selalunya bila dah sayang tak de la sampai simpan rasa benci.kalau marah untuk sikap2 dia yang kita tak suka tu ada la..tapi sampai tahap benci tak de kot..bila dah putus baru benci..ahhahaha...bila dah kawen,tak de benci tu...lebih kepada marah2 sayang gitu..heheh

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Like us on Facebook

Total Pageviews

Follow by Email