Rintas II

Sunday, April 06, 2014

Apricity | via Tumblr 

Assalammualaikum

hari ni perhimpunan ~ setiap pelajar mesti malas nak perhimpunan kan.. yeaahh !! Ira tahu.. hehe.. Ira pun sama.. malas sangat nak pergi perhimpunan.. kalau dekat perhimpunan tu, tak sah kalau Ira tak tidur.. confirm tertidur.. hehe xD mengantok sangat.. bosan dengar cikgu berucap... korang pun sama jugak kan ? ;) 

tapi hari ni Ira langsung tak boleh tidur.. yela kan ~ Ira kena ambil rintas pasal perhimpunan ni.. budak setiausaha la katakan...  cikgu setiausaha dah buat kitaorang ni macam setiausaha betul dah.. mula2 nak buat tu Ira berdebar la jugak.. takut ~ mana taknye.. kena duduk depan2 orang ramai.. sape yang tak cuak kan.. maluuuu !! hoho ~xD lepas dah buat tu Alhamdulillah dah lega... tak de la susah sangat.. tapi Ira bernasib baik hari ni sebab perhimpunan sekejap je.. so, isi rintas Ira sikit la jugak.. tak payah nak buat laporan panjang2.. xD memang malas betul nak buat laporan2 ni.. ayat dah lah kena panjang.. tapi kena terima je la ~ dah tugas Ira kan.. ;)

You Might Also Like

0 Comments

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Like us on Facebook

Total Pageviews

Follow by Email