Inginkan Kebahagiaan - Syahirah Valiant

April 23, 2014

Inginkan Kebahagiaan

忘れないで | via Tumblr 

Assalammualaikum

tepat pukul 12.00 pagi, hari Khamis.. Ira dengan Syafiq dah tak de apa2.. memang perit Ira nak terima semua ni.. perit sangat.. tapi walau seperit mana pun, Ira tetap kena redha.. semua ni dah ditentukan untuk Ira... Ira nak menangis sekarang pun dah tak boleh da.. semalam bukan Ira mennagis pun.. Ira diam je.. macam orang yang takde perasaan.. tapi hakikatnya, hati ni dah remuk2 macam korang renyuk kan kertas.. hurmm ~ apa maksud 11 bulan ni dekat dia ?? Ira sayang dengan relay ni.. tapi kalau itu lah keputusan Syafiq, Ira dah tak boleh buat apa2..

bukan senang nak melupakan orang yang kita sayang... banyak sangat kenangan Ira dengan dia.. banyak sangat2.. sampai Ira terfikir, boleh ke Ira lupakan semua tu... Ira betul2 sayangkan dia, tapi dia langsung tak.. dia langsung tak peduli pasal Ira da sekarang ni.. 11 bulan.. bermula dari 13.05.2013 tepat kitaorang declare.. dan sekarang... ~ putus macam tu je kan.. Ira pun dah tak boleh buat apa2.. siapa Ira nak halang dia kan.. biarlah dia cari kebahagiaan dia sendiri.. Ira akan bahagia kalau tengok orang yang Ira sayang bahagia.. walaupun benda tu menyakitkan Ira.. now, Ira da single & not available.. Ira cuma akan setia dengan Syafiq walaupun dia dah lupakan Ira.. :')

"Awak, terima kasih sebab dah jaga saya selama ni.. terima kasih sebab dah terima saya dengan ikhlas.. saya tahu saya tak sempurna untuk awak.. awak, awak lah orang yang dah mengajar saya apa erti sayang.. apa erti cinta.. dan awaklah yang telah menjadikan saya seorang yang setia.. awaklah orangnya.. ! tapi sekarang, saya tahu awak takkan ada lagi untuk bantu saya.. awak takkan ada untuk mendengar masalah saya.. takde siapa yang akan pujuk saya lepas ni.. saya pasrah wak.. terima kasih untuk segala-galanya.. saya bahagia selama awak menjadi milik saya.. saya rasa selamat bila awak ada dengan saya.. awak, InsyaAllah saya akan berdikari sendiri lepas ni.. saya takkan cari awak lagi.. awak carilah kebahagiaan awak dengan orang yang betul2 boleh jaga awak k.. saya akan sentiasa mendoakan awak.. awak, jika satu hari ditakdirka saya dah takde, saya harap ada doa awak untuk saya.. awak, terima kasih juga sebab dah berikan kepercayaan kepada ibu dan abah.. saya tahu saya bukan jodoh untuk awak.. terima kasih awak.. :)"

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D