Icon Desktop Kiut Miut - Syahirah Valiant

April 05, 2014

Icon Desktop Kiut Miut



Assalammualaikum

comel tak icon desktop Ira tu ? hehe.. dah lama Ira cari tutorial nak buat icon2 tu semua.. akhirnye jumpa jugak.. yang tak sangkanye, menjadi !! hehe.. ^^ Ira suke icon2 tu.. nampak kawaii je laptop kite nanti.. kalau korang nak, korang cube la k.. tak susah mana pun.. simple je tutorial dia.. Ira yakin korang pun boleh ikut jugak.. jum sama2 kite mencomelkan lagi desktop kite k.. ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D