Dugaan Untuk Aku - Syahirah Valiant

Post Top Ad

April 01, 2014

Dugaan Untuk Aku

sulli | Tumblr 

Assalammualaikum

lama dah aku tak update kan ? hehe ~ takde masa lorh.. so sekarang ni aku nak update blog ni.. hehe xD masa cuti sekolah yang lepas, aku boleh pulak terpotong jari sendiri.. hehe.. ayat nak hiperbola je ~ bukan lah maksud aku tu terpotong semua.. memang takde jari la aku cite dia kan.. just terpotong sikit je.. tapi, walaupun sikit.. sakit dia memang terbaik la.. ^^ hoho ~ sekarang ni jari aku dah jadi petak dah.. dah tak cantik.. hurmm ~ bila lah nak baik kan.. mesti ambik masa yang lama ni.. tapi takpe la ~ aku tunggu je la.. luka ni ibarat luka dekat hati aku ni.. kalau luka ni dah sembuh, maknanya luka dekat hati aku pun akan sembuh jugak.. InsyaAllah.. :)

1 comment:

  1. hi jemput join my giveaway

    namesherry.com
    www.mymomsbest.us

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad