Rakyat Malaysia Sedang Diuji - Syahirah Valiant

Post Top Ad

March 10, 2014

Rakyat Malaysia Sedang Diuji

Allah Akbar 

Assalammualaikum

sekarang ni macam2 musibah yang melanda Malaysia.. kita sebagai hamba Allah jangan lah mengeluh dengan ujian yang telah diberikan kepada kita.. jangan sesekali.. Allah takkan uji hamba-hambanya dengan perkara-perkara yang tak dapat dilalui oleh hamba-Nya sendiri... so, kita kena lah sentiasa berdoa supaya apa yang kita alami ni akan berakhir dengan cepat.. amin ~ ada hikmah kenapa Allah bagi kita semua ujian yang berat macam ni.. Allah rindu doa hamba-hamba-Nya.. kita kena ingat semua tu.. Insya-Allah, kalau diizinkan oleh Allah, kita semua akan jumpa jalan penyelesaian semua ni..

Malaysia sekarang ni kena catu air, jerebu yang agak teruk dan perkara ni semua orang tahu termasuk lah orang-orang luar negara.. pesawat MH370 hilang.. takde pihak yang dapat menemukan pesawat ni lagi.. Allah Maha Berkuasa.. kuasa Allah kita takkan dapat jangka.. pesawat tu terus ngaib dekat radar tu kan ? hurmm ~ ni semua ujian untuk kita.. kita sama-sama la berdoa supaya semua pihak dapat menemukan pesawat tu.. aminn ~ 

sekarang duni akhir zaman.. banyak perkara yang kita boleh nampak.. dunia ni dah tua dan kiamat pun dah hampir dekat.. janganlah kita leka dengan dunia yang fana ni.. kita kena sentiasa ingat Allah sewaktu kita susah mahupun senang.. Insya-Allah.. Allah akan sentiasa membantu kita dalam apa jua urusan.. :)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad