Pengakhiran kisah kita - Syahirah Valiant

Post Top Ad

March 18, 2014

Pengakhiran kisah kita

Tumblr 

Assalammualaikum

hurmm ~ aku tak sangka yang kasih sayang aku ni langsung tak dihargai.. dia langsung tak nampak pengorbanan aku.. macam2 dia cakap pasal aku.. takpe la ~ aku pasrah je.. sekarang ni kitaorang pun dah tak contact.. so, aku anggap yang kitaorang dah takde apa2 hubungan.. aku ingatkan dia lah jodoh aku.. tapi rupa2nya tak... aku dah mengharap sangat dengan dia.. tapi ntah la ~ betul la orang kata.. jangan mengharap sangat.. nanti diri sendiri yang kecewa.. so, aku dah tak harap apa2 dah.. so, Muhammad Syafiq b. Muhammad Tajuddin.. awak dah takde dalam hidup saya.. saya akan belajar lupakan awak.. :')

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad