My Admire - Syahirah Valiant

Post Top Ad

March 19, 2014

My Admire

 

Assalammualaikum

kenal tak dalam gambar tu sape ? hehe... siapa yang tak kenal kan.. artis yang melonjak naik pulak ! korang tahu tak lagu 'rindukanlah' ? hah ! ni la penyanyi dia.. *aku ni bagitahu macam orang lain tak tahu je* hehe... aku admire giler la dengan dia.. suka sangat !!! kadang2 kawan2 aku pun pelik tengok aku ni.. apa aku kesah ! hoho ~ dah aku minat dia.. nak buat macam mana kan.. ^^ 


ni lirik Rindukanlah.. korang dengar lah lagu dia.. confirm cair ~ hehe xD

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad