Ingat janji saya ? - Syahirah Valiant

March 19, 2014

Ingat janji saya ?

Fash 

Assalammualaikum

hurmm ~ hari2 aku sekarang ni penuh dengan kesedihan.. aku sedih sangat sebab jodoh aku dengan Syafiq dah takde... seriously aku tak boleh terima semua ni.. tapi aku kena terima jugak.. aku kena redha dengan semua ni.. ada hikmah di sebalik apa yang berlaku dekat aku.. Allah nak aku lebih cintakan Dia daripada aku cintakan manusia.. betul tu !! aku kena sedar semua tu.. aku dah tak boleh nak sedih2 lagi.. 

aku pernah cakap dekat Syafiq yang dia orang yang terakhir.. kalau2 kitaorang clash, aku takkan cari orang lain.. dan aku akan tunaikan janji tu.. aku takkan cari orang lain da.. biarlah Allah yang tentukan jodoh aku dengan siapa.. InsyaAllah aku akan dapat jodoh yang lebih baik.. jodoh yang boleh membimbing aku ke jalanNya.. Amin ~ kalau boleh biarlah ibu abah yang carikan.. aku dah penat nak cari cinta.. dan aku dah penat nak mengejar cinta.. sekarang ni aku cuma perlu belajar, dekatkan diri dengan Allah dan lebihkan family aku.. ye !! sepatutnya dari dulu aku buat macam tu.. tapi aku lalai.. aku lalai dengan cinta Syafiq.. sekarang ni aku dah bebas !! :')

biarlah Syafiq cari kebahagian untuk dia dan aku pun akan cari kebahagiaan untuk aku sendiri.. aku takkan muncul dalam hidup dia lagi.. biarlah yang menjadi cinta terakhir aku tu adalah suami aku sendiri.. suami yang sah untuk aku.. InsyaAllah.. :')

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D