I never do that again ! - Syahirah Valiant

Post Top Ad

March 11, 2014

I never do that again !

remember that 
Assalammualaikum

hari aku memang takde mood sangat.. memang takde !! semalam aku ingatkan aku boleh lah hepi2 dengan dia.. tapi apa yang aku harapkan tu langsung tak jadi.. hurmm ~ yang paling menyakitkan hati aku bila dia kata satu ayat ni.. aku tak boleh nak terima.. kalau benda tu betul, boleh la aku terima.. ni tak.. aku tak percaya yang dia boleh cakap macam tu.. 

dia kata aku ni over, taksub dengan cinta.. ok.. aku janji lepas ni benda2 tu takkan jadi lagi.. tapi bila benda2 tu takkan jadi lagi, maknanya aku langsung tak peduli pasal cinta ni.. biarkan 13.05 tu jadi sejarah dalam hidup aku dengan dia.. aku dah tak larat nak tanggung sorang2.. aku redha dengan apa yang berlaku.. biarlah kesakitan ni aku je yang rasa.. :)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad