Hati ini tiada siapa yang tahu - Syahirah Valiant

March 27, 2014

Hati ini tiada siapa yang tahu

Untitled 

Assalammualaikum

sekarang ni apa yang aku kena buat cuma redha je.. biarlah dia nak kata apa.. biar lah ~ yang aku tahu benda tu langsung tak betul.. aku pun dah malas nak ambil tahu.. aku bukan main setia dengan dia.. dia boleh pulak kata aku curang.. ok, aku akan ingat apa yang dia cakap sampai bila2.. takde lagi peluang untuk dia dalam hati aku ni.. aku dah serik.. selama ni aku butakan je mata aku daripada tengok kesalahan2 dia.. tapi dia ? langsung tak hargai aku.. tuduh benda yang betul lagi adalah.. semua ni ada hikmah.. Allah nak tunjuk dekat aku siapa Syafiq yang sebenarnya..

sekarang ni dah takde siapa yang nak jaga perasaan aku ni.. so, diri sendiri la yang kena jaga kan ? ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D