Friendship - Syahirah Valiant

Post Top Ad

March 19, 2014

Friendship

(31) ulzzang | Tumblr 

Assalammualaikum

kita semua ada kawan rite ? bagi aku la kan.. kawan ni ada 2 jenis.. satu, kawan yang sejati.. kawan jenis ni la kita semua nak.. kawan yang sentiasa ada dengan kita sewaktu kita senang ataupun susah.. dan kawan yang kedua pulak, kawan yang jenis berpura-pura dengan kita.. kita taknak kawan yang macam ni kan ? semua orang taknak.. kalau boleh, taknak pun ada jenis kawan macam ni wujud dalam dunia ni..

aku ni jenis yang bertukar-tukar kawan.. yela kan ~ asyik pindah sekolah je.. memang macam2 kawan yang pernah aku jumpa.. dan macam2 perangai yang pernah aku jumpa.. hehe ^^ Alhamdulillah, selama aku berkawan ni, aku sentiasa dapat kawan yang betul2 nak berkawan dengan aku.. tapi kalau ada gaduh2 tu biase la kan.. kawan ni macam adik-beradik jugak.. ada masa untuk kita bergaduh.. orang kata, gaduh2 sayang.. ecehh ~ xD tapi betul la kan.. ^^ aku nak letak gambar kawan2 aku dalam post ni la.. sori kalau buat semak.. hehe.. tapi aku nak letak jugak.. xp here we goooo !!!! ~~~~~


haha.. giler2 masa sebelum balik.. ni kat bus stop.. sempat lagi kan.. ^^

miott, aku, ainon & izzati

nampak tembam la pulak aku dalam gambar ni.. xD

me & rosma ! :D

berselca pulak kitaorang kan ? :)

lepas penat jamuan, kita bergambar la pulak ~

gambar yang paling aku suke ~ gadis2 E4..



pictures can remember us about our past..

ni je la yang dapat aku kasi.. oleh itu, kita kena lah cari kawan yang boleh membimbing kita dan ikhlas menjadi kawan kita.. ni lagi penting k.. :) jangan tersalah pilih kawan suda ~ ok la.. kita berjumpa di lain hari.. hehe.. Assalammualaikum ~

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad