Assignments !! - Syahirah Valiant

Post Top Ad

March 20, 2014

Assignments !!

Purity

Assalammualaikum

hurmm ~ cuti sekolah yang banyak dengan assignments.. Ya Allah.. penatnya.. aku dah tak larat dah ni.. macam2 kena fikir sekarang ni.. huhu ~ tolong hambaMu ini Ya Allah.. aku perlukan bantuanMu.. bantulah aku.. 

hurmm ~ kenapa lah banyak sangat assignment kena buat.. sumpah dah tak larat dah ni.. tapi kan, tahun ni aku jarang la tension.. aku tak tahu la kenapa.. tapi Alhamdulillah.. aku pun tak nak tension2 ni.. tapi kenapa banyak assignments ni ???!!!!!!!1 hurmm ~ banyak tak banyak, aku kena buat jugak.. untuk masa depan aku jugak.. nampaknya, memang kena siapkan la jugak.. tak tidur la gayanya.. back to normal life.. -_-

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad