kenduri, kenduri, kenduri - Syahirah Valiant

December 17, 2013

kenduri, kenduri, kenduri


cuti sekolah ni banyak betul kenduri kan.. act aku malas betul nak ikut.. tapi abah dengan ibu paksa pulak.. hurmm ~ terpaksa la aku ikut.. ibu kata kalau aku tak ikut, takut kenduri aku nanti tak de orang datang.. hehe.. tak nak la macam tu.. then kenduri nye da la jauh2.. huh ! penat betul.. masa balik je mesti aku tidur.. hehe.. sumpah mengantok sangat.. mata pun dah tak boleh nak bukak.. sampai je rumah, apa lagi.. naik bilik cari la katil kesayangan aku tu.. sambung tidur balik.. hehe xD



No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D