bored holiday ~ - Syahirah Valiant

Post Top Ad

December 09, 2013

bored holiday ~

True story

bosan.. bosan.. bosan...  cuma ayat ni je yang mampu aku cakap untuk cuti sekolah ni.. seriously aku tak tahu nak buat apa kat rumah ni.. bosan giler2.. cuma penat je.. banyak betul kerja rumah yang aku kena ciapkan.. kerja rumah tu bukan homework yang kat sekolah tu.. tapi homework housekeeping yang telah diberikan oleh ibu kesayangan aku tu.. hehe.. lepas tu makan tidur makan tidur je kerja aku.. xp

kawan2 pun semua jauh2 kalau nak keluar... lagipun kewangan pun tak mengizinkan untuk aku keluar.. hehe.. dah pokai lorh ~ hurmm.. holiday korang macam mana pulak ? best tak ? ataupun membosankan jugak.. share la ye.. ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad