sekolah ganti !! - Syahirah Valiant

October 18, 2013

sekolah ganti !!

Tumblr

Assalammualaikum

huh ! penatnye ~ hari ni ada sekolah ganti pulak.. tak sangka pulak.. aku fikirkan senior je yang pergi.. tup tup junior pun sekali terlibat.. hurmm ~ baru ingatkan nak membuta hari ni.. tapi tak boleh pulak.. xp esok pun sama tak boleh.. kena pergi sekolah jugak.. Ya Allah.. penatnya minggu ni.. langsung tak boleh nak rest sangat.. tadi ada taklimat pasal E-pay.. hurmm ~ aku bukannya dengar.. tidur je.. hehe xD bukan aku sorang je k yang tidur.. ramai giler yang tidur.. aku pandang belakang kepala semua da tunduk.. tu nasib duduk atas kerusi.. susah sikit nak tidur.. buat nye duduk atas lantai.. senang je nak tidur.. hoho ! ^^ sori la ye cikgu2 kitaorang tidur masa cikgu bagi ucapan.. mengantuk sangat.. mata ni berat je nak bukak.. kitaorang ambil keputusan untuk tidur je... hehe ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D