sayang awak :* - Syahirah Valiant

October 03, 2013

sayang awak :*


Assalammualaikum

sebelum ni aku selalu menangis disebabkan perangai dia.. dia lain sangat sejak akhir2 ni.. aku macam dah nak putus asa je dengan hubungan kitaorng ni.. aku dah tak sanggup nak hadapi semua ni.. sumpah aku dah tak sanggup ! semalam jugak aku settlekan masalah ni dengan dia.. aku paksa dia balik awal.. jangan nak lepak2.. aku kena selesaikan jugak.. aku dah tak sanggup nak tahan sakit hati ni.. aku nampak macam dia buat tak tahu je pasal aku.. dia dah tak pedulikan aku.. tu yang aku sedih sangat2.. hurmm ~

tapi Alhamdulillah.. =) aku dengan dia dapat jugak selesaikan masalah kitaorang ni.. nasib baik dia tak marah2 aku.. hurmm ~ aku rindukan dia yang dulu.. bukan yang sekarang.. bersyukur sangat sebab Allah masih tetapkan dia untuk aku.. aku gembira sangat.. =) aku ingatkan yang aku dengan dia bakal tak de apa2 da... macam2 aku fikir semalam.. aku tak sanggup kehilangan dia.. aku tak nak dia tinggalkan aku.. aku tak sanggup.. aku cuma nak kasih sayang dia je.. tak lebih dari itu.. aku cuma inginkan tu je.. hope yang dia faham aku.. ^^ nampak tak gambar dekat atas tu ? sweet rite ? ^^ aku nak sangat kitaorang bina keluarga yang bahagia macam gambar dekat atas tu satu hari nanti.. InsyaAllah.. ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D