persahabatan kita - Syahirah Valiant

Post Top Ad

October 22, 2013

persahabatan kita

floralrain | via Tumblr

kenapa persahabatn kita jadi macam ni ? kenapa ??!!! aku tak sanggup nak hadapi semua ni.. aku simpan apa yang aku rasa selama ni.. sekarang memang aku betul2 tak tahan.. aku nak luahkan segala-galanya.. tapi aku takut.. aku takut nak terus terang.. aku takut apa yang aku cakap tu akan buat kita gaduh.. aku tak nak.. tapi benda ni kena settlekan jugak.. aku tak nak persahabatn kita ni berahir macam ni..

hampir setahun kita berkawan.. hampir setahun kita duduk satu dorm.. suka duka kita kongsi bersama.. tapi kenapa kau dah lain..? aku tak tahu kau yang lain ataupun aku yang dah berubah.. aku mintak maaf kalau aku yang dah berubah.. tapi kalau aku berubah, please bagitahu.. aku tak nak kau diam je.. aku tak nak !!! kau langsung tak bercakap dengan aku.. kau langsung tak nak pandang aku.. selalunya ada time kau tegur aku walaupun kau ada masalah.. tapi sekarang tak lagi..

mungkin selama kita berkawan, aku ada terlepas cakap.. aku mintak maaf sangat2.. aku langsung tak sedar.. hurmm ~ tak pe la.. kalau kau dah tak nak bercakap dengan aku lagi.. tak pe.. aku tak kesah.. mungkin ni takdir untuk aku.. aku redha terima semua ujian ni.. 

1 comment:

  1. just be patient...apa yg berlaku ada hikmahnya...

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad