my heart poppp !! - Syahirah Valiant

October 02, 2013

my heart poppp !!

love pink tumblr - Buscar con Google

Assalammualaikum

Ya Allah.. sakitnya hati aku ni.. sakit sangat2.. dia tak pernah faham tentang perasaan aku ni.. dia buat hal dia je.. semalam aku luahkan segala-galanya.. dia buat aku ni macam tunggul.. aku rasakan yang diri aku ni bodoh sebab lama tunggu dia.. dia tak perasan ke semua tu ? atau dia buat bodoh je dengan perasaan aku ni.. -_- aku sedih.. menyesal.. segala-galanya ada.. aku tak nak diri dia yang sekarang.. aku nak diri dia yang dulu.. 

aku dapat rasakan yang lain dalam diri dia tu.. dia langsung dah tak pedulikan aku.. dia buat bodoh je pasal aku.. masa mesej pun dia tak nak je.. sapa yang tak sakit hati kan.. hurmm ~ aku dapat rasakan yang dia ada orang lain.. aku call pun dia tak angkat.. sekarang ni dia langsung tak ada call aku.. penat ak tunggu dia.. tapi dia buat tak tahu je.. aku tak kasi dia lepak selalu sebab aku care pasal dia.. aku tahu dia penat keje.. sebab tu aku tak nak kasi dia lepak selalu.. aku kasi jugak dia lepak kan.. hurmm ~ dia cakap aku langsung tak faham dia.. tak pe la kan.. mungkin ni takdir aku.. aku berserah je pada Allah tentang hubungan aku ni.. kalau ada jodoh ada la ~ kalau tak ada mungkin ada yang lebih baik daripada dia untuk aku.. aku kena ingat, Allah mahukan yang terbaik untuk hamba-hambanya.. =) aku kena ingat tu ! ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D