kami budak KV ^.^ - Syahirah Valiant

Post Top Ad

October 23, 2013

kami budak KV ^.^


hye2 ^^ hehe.. hari ni aku rajin pulak nak update blog.. kalau tak, memang takde nye la.. hehe xD nampak tak gambar kat atas tu ? gambar tu sebelum kitaorang pergi Dewan Besar.. ada program apa ntah.. aku pun lupa.. sempat lagi kan kitaorang tangkap gambar ? ^^


ni gambar yang kedua pulak ! ^^ tak banyak pun kitaorang tangkap gambar.. yela kan ~ nak on the way pergi sekolah kan.. tak sempat nak tangkap banyak2.. hurmm ~ k la.. ni je yang dapat aku ceritakan.. no idea maaaaa ~ hehe xD

students Kolej Vokasional Gombak a.k.a KVOG !! ^.^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad