You've changed a lot darl - Syahirah Valiant

Post Top Ad

September 03, 2013

You've changed a lot darl

Forever Loving K

Assalammualaikum

hari ni aku tak ada mood sangat2.. aku tak tahu la apa masalah kitaorang sekarang ni.. asyik nak bergaduh je.. aku pun dah tak larat lagi nak gaduh dengan dia.. setiap kali bergaduh, asyik aku je kena mengalah.. tapi dia ??!! dia langsung tak fikir perasaan aku ni.. aku nak perhatian dia.. aku nak kasih sayang dia.. tapi dia langsung tak peduli pasal tu semua.. aku ni sebenarnya siapa bagi dia ? aku perlukan penjelasan yang jelas daripada dia... I need her reason !!! saya perhatikan awak semalam lain sangat. seriously, awak lain.. awak tak pernah buat saya macam tu.. tapi semalam awak pun dah lakukan.. saya sedih wak bila kenang balik perangai awak macam tu...

awak layan saya dah laen sangat.. awak macam nak tak nak je layan saya.. mesej saya pun awak balas lambat... saya kenal awak bukan sehari dua.. tapi da 3 bulan wak ... 3 bulann !!! saya tahu perangai awak bukan macam ni.. saya nak awak yang dulu.. tu pun susah ke awak nak faham ??!!! sekarang ni saya betul2 perlukan awak.. tapi awak tak ada di samping saya.. awak selalu abaikan saya... saya rasa yang saya ni macam dah tak de pakwe.. memang awak cakap awak sayang saya dunia akhirat.. tapi awak langsung tak buktikan.. prove it sayang !!! 

hurmm ~ saya pun dah tak tahu nak cakap macam mana lagi.. sekarang ni saya hanya redha dengan apa yang bakal awak katakan.. kalau awak kata nak clash, saya terima je dengan seikhlas hati.. InsyaAllah.. tapi ap2pown, saya akan tetap tunggu awak sampai bila2.. walaupun saya yang akan tanggung sakit.. =) *Syafiq, nama awak akan sentiasa semat di dalam hati dan juga ingatan saya..*

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad