we fight again ! - Syahirah Valiant

Post Top Ad

September 25, 2013

we fight again !

(8) girl | Tumblr

Assalammualaikum

hurmm.. kenapa la hubungan aku dengan dia selalu jadi macam ni.. asyik gaduh je.. aku dah tak larat dah nak hadapi semua ni.. aku dah tak larat nak nangis.. aku dah tak larat nak sakit hati.. aku dah tak sanggup.. !!! dia salahkan aku sebab punca kitaorang gadoh.. tapi perlu ke dia salahkan aku sorang ? hurmm ~ sumpah aku sentap giler dengan apa yang dia cakap semalam.. dia tak pernah nak jaga hati aku ni.. kalau cakap main lepas je.. ! dia pun cakap yang aku ni tak pernah faham dia.. hurmm ~ bila dia tak faham aku, aku diam je.. aku langsung tak marah dia.. tapi bila aku tak faham dia.. dia nak tengking2 pulak.. melampau kan awak.. saya diam je bila awak cakap macam tu.. 

awak dah tak pedulikan saya sekarang ni.. awak dah tak pedulikan saya !! hurmm ~ tak pe la kan.. kalau ni yang awak nak.. saya dah tak kesah.. saya pasrah je apa yang jadi lepas ni..

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad