kelas takde elektrik - Syahirah Valiant

Post Top Ad

September 25, 2013

kelas takde elektrik

Assalammualaikum

k, da lama aku tak update blog.. da lama jugak lah aku tak jenguk blog kesayangan aku ni.. kesian dia kan.. hehe.. sori la ye.. aku malas nak update buat masa sekarang.. idea pun takde.. ^^

aku tak puas hati betul pasal kelas aku ni.. da la first dulu plug rosak.. so, nak cas lappy kena pergi belakang.. menyusahkan betul la.. nak kena seret kerusi bawak pergi belakang la.. apa la ~ hurmmm .. sekarang ni pulak kelas takde elektrik.. panas weii !!! kitaorang yang duduk dalam kelas ni pun da macam duduk dalam sauna.. masing2 dah berpeluh.. aku ni pun dah lencun.. xp huhu ~ mana la orang yang bertanggungjawab untuk betulkan elektrik ni.. masalahnya sekarang ni kelas s/u je tau yang kena.. kelas lain takde pulak.. huhu ~ sabar je la dengan semua ni.. haih ! panas2.. -_-

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad