we have for you =') - Syahirah Valiant

August 28, 2013

we have for you =')

{✿} | via Tumblr

Assalammualaikum

hari ni aku rasa macam nak menangis je... aku tahu kau sakit syeroot... tapi kenapa kau rahsia kan daripada kiteorang semua ? kau tak anggap kitaorang ni dormmate kau ke? kitaorang semua terasa dengan perangai kau.. semalam balik2 sekolah je tengok kau dah tak ada.. susah ke kau nak bagi tahu yang kau nak balik ? kau lagi sanggup bagi tahu dorm lain daripada dorm sendiri.. kitaorang ni siapa bagi kau ? walaupun kadang2 perangai kau annoying dan menyakitkan hati kitaorang... kitaorang tak pernah buang kau daripada dorm tu !!! kenapa kau buat kitaorang macam ni ? kitaorang dekat sini bukan main risau lagi dengan keadaan kau.. hurmm ~ patut la kau bagi tahu aku dengan miott untuk stay dengan kau sampai hari rabu je.. so, ini lah sebabnya kan ? tapi kenapa kau tak bagi tahu aku ???!!! hurmm ~ tak pe la.. kitaorang semua tak salahkan kau.. mungkin kau ada sebab tersendiri kenapa kau buat macam ni.. kitaorang semua akan cuba faham dengan keadaan kau.. 

apa2 pun aku berterima kasih sangat sebab kau da jadi kawan untuk aku.. kau selalu buat aku tergelak dengan jenaka kau.. aku appreciate semua tu.. aku minta maaf kalau aku ada sakitkan hati kau.. aku minta maaf sangat2.. tolong maafkan aku k.. kitaorang sebagai kawan kau hanya mampu berdoa yang terbaik untuk kau... semoga kau cepat sembuh.. =')

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D