fight with HIM - Syahirah Valiant

Post Top Ad

August 03, 2013

fight with HIM

Moe✧CafĂ©

Assalammualaikum

Ya Allah ~ sakitnya hati aku ni.. kenapa dia buat aku macam ni ? aku penat2 call dia.. mcej dia.. tapi satu pun dia tak angkat.. satu pun dia tak balas.. !!! hurmm ~ aku ada buat apa2 salah dekat dia ke ? aku rasa tak ada.. tapi kenapa dia buat aku macam ni.. apa salah aku ?!!! -_- sekarang ni aku rasa macam nak nangis puas2.. aku tak mampu tahan sakit hati ni.. 

lepas tu dia boleh cakap pulak yang dia tengah tengok tv.. then tak perasan fon tu bunyi.. apa kejadahnya alasan macam tu.. tak munasabah langsung !!! aku rasa da call sampai 50 kali.. mesej pun entah berapa banyak.. dia boleh cakap tak perasan pulak ?!!! hurmm ~ tak apa la.. mungkin memang dia nak buat aku macam tu.. aku redha je la ~ memang ini ketentuan untuk aku hadapi ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad