balik raya ~ !! - Syahirah Valiant

August 01, 2013

balik raya ~ !!

末永く | via Tumblr

Assalammualaikum

hari ni excited giler nak tunggu pukul 11:30.. hehe.. macam korang tak tahu je kan.. hari ni hari yang dinanti-nantikan untuk budak asrama.. hari ni untuk balik raya selama 2 minggu.. yeeeaaahhh !!! *nampak excited gilernye* xp ye la kan ~ kitaorang semua tak suka duduk asrama ni.. sebab tu la excited nak balik.. 

harap-harap hari ni dapat lah balik awal sikit.. macam pukul 12:30 pun jadi lah.. tak nak balik pukul 2:30.. and harap sangat yang hari ni tak ada koko.. huhu ~ malas la nak pergi koko.. kalau ada pun hari ni terpaksa pergi.. sebab bertugas.. then terus pergi koko.. Ya Allah.., janganlah hari ni ada koko.. amin .., amin.., amin.... malas nak pergiiii !!! apa2pun selamat hari raya aidilfitri.. maafkan Ira kalau selama Ira berblogging ada terkasar bahasa.. ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D